събота, 18 май 2013 г.

Ден на отворените фантазии ...

... демек да си пожелаем живот.

Идеята се рее из нета днес, а аз я видях от Gloxy Floxy.

Тук.


- Марияяяя, Мариияяяяя!!!
Стресна ме гласът на Георги.
Излязох на двора, бършейки ръцете в престилката.
Тая ракия дето вари лани си изисква салатката, та бях заровила ръце до лакти в един айсберг.
Айсберг с авокадо, маслини, лук, чесън ...
Беше седнал на беседката, гледайки към покрива на къщата.
Успокоих се.
Поне не гледаше в градинката със зеленчуците! 
Вчера установихме, че сме забравили да сеем аспержи.
Тоя джакпот ни натресе ... много разходи.
Нови коли, круизи, къща, казан за ракия ...
Нали трябва да се изхарчи?
- Сега какво стана? - попитах притеснена аз.
- Ще строим още един етаж! Ела да видиш!
Седнах до него със свито сърце- челяд нова ли се задава? Що ли?
Цял етаж още?
- Внуци ли ще имаме? - Още повече ми се сви сърцето.
- Виж! Кратуните ти! Стигнали са покрива! Ще строим етаж!




Снимката е от с. Трояново.

Къщата на баба, която вече е продадена.
Тя ми садеше и отглеждаше кратунките.
Децата: сина и племенника.


.

0 коментара:

Публикуване на коментар

:п :1а :2а :3а :4а :5а :6а :7а

Коментарите на хейтърите ще бъдат изтривани.