четвъртък, 17 май 2012 г.

Загадка

Такааа.
Днес депутатите решиха да не пушим на обществени места.
Изразявам мнение като пушач, непушач и човек, който се храни.
Нямам нищо против!
Против депутатите, де.
Когато бях непушач, адски ме дразнеше тютюневият дим.
Тогава нямаше закони и проблема беше изцяло мой.
Просто излизах от помещението.
Дори съм повръщала.
Бе, гадно е!
Разбирам непушачите.
Като пушач пак излизам навън, но вече да пуша.
Да помислим сега трезво и непушейки:
Вече мога спокойно?!? да отида на заведение???
Нито ще излизам да пуша, нито(ако съм непушач), някой ще ме дразни.
Хубаво.
Идва сервитьора и си поръчвам да ям.
Спокойна, че не ме тровят пушачи!
Чак се хиля от кеф.
Примерно шопска салата, пилешко бутче и кренвирш.
И какво ми носи той?
Сирене, което не е сирене.
Зеленчуци с нитрати.
Инжектирано с диоксин бутче и кренвирши от рога и копита.
Ще кажете, както едно педалче днес в един форум:
- Всеки има избор какво да сложи в устата си!!!
Да, имам избор, плащам, но не знам с какво ще ми я наблъскат тая ми ти уста!
В заведенията няма етикет на салатата за съдържанието и!
Нали? 
Па и да има, все тая.
Ама поне няма пушачи.
Свършете от кеф за "свършената" си работа!
Спрях да ходя в заведенията не заради пушачите, а заради отровата с която ни тъпчат.
Това не е само там, обаче!
Тровят ни масово и в магазините(няма пушачи, споко! ще умрете чисти).
Пластмасата в храната е по-канцерогенна от колкото в цигарите.
Раково болните са масово явление, било пушач или непушач.
Всеки раково болен е хранещ се!
Цигарите мога да спра, но не и да спра ям.
Ще отида на село, ще завъдя стадо овце, ще имам двор с дървета(плодни), зеленчуци и ще пуша на воля!
Стига да има късче някъде чиста почва.
По здравословно е да ни забраните да ядем!


Та Загадката ми към Вас е:
Аз сега пуша ли?


P. S. Познавам хора, които още пушат.
Живи са.




.







3 коментара:

Unknown каза...

Точно!

totomitak каза...

А аз познавах няколко човека, които умряха в адски мъки, причинени от рак на белите дробове.

The Law каза...

Правете каквото пожелаете, но в умерени граници! Това е цаката.
Дори най-полезното нещо може да се окаже вредно, ако прекалиш. Движението например е полезно, обаче става опасно, ако минеш границата. Cамият Франц Бекенбауер обясни в свое интервю, че абсолютно всички професионални спортисти, навършвайки 30 години, вече са с толкова изхабен организъм, колкото е този на 60-годишен човек, който никога не е спортувал.
И още нещо, което на два пъти съм видял с очите си: хора, които се разболяват и в крайна сметка умират, именно защото цял живот внимават за това-онова. За тях всяко кихане беше едва ли не рак. В крайна сметка единият наистина си отиде от от тази болест - без да е пушил.

Публикуване на коментар

:п :1а :2а :3а :4а :5а :6а :7а

Коментарите на хейтърите ще бъдат изтривани.