Направих го.
Ама тоя ми ти компютър изобщо не тръгна.
Ама хич.
Отидох в магазина и едно момче говорещо на фалцет реши да го тества.
Не успя-компютъра пак не тръгна...
Тогава ми каза-изберете си друг.
Питам имате ли същия?
Нямаме-отговори фалцета.
Ами аз избрах този-след като нямате върнете ми парите.
Не може,отсече вече отсечено момчето.
Гледам,гледам че като се ядосах...
Абе Техномаркет,защо ме карате да взема нещо,което не желая?
Склони да го приеме. Имало го модела и в други градове.
Реших да чакам.
Казаха 3-4 дена.
На 5-я ден звъннах.
Абе моля Ви се, казахме че ще Ви се обадим.
Трая аз.
На 10-тия ден пак звъня.
Мил девически глас-ще Ви звъннем.
Абе мамка Ви, аз искам компютър!!!
Свързах се с управителя.
Госпожо,съжалявам цялата пратка е дефектна и няма как от друг град да Ви доставим Желания компютър.
Дали трябваше да чакам да го произведат за мен???
Ужасно отношение!
В тия редове не описах само нервите, които изхабих, дългия срок, незаинтересоваността към желанието на клиента, подигравателното отношение и липсата на едно извиняваме се!
Върнаха ми парите по начин все едно си ги прося!
Не оставих случая само на продавачите на Техномаркет!
Алармирах Комисията за Защита на Потребителите!
Не се давайте и Вие!
Док.
17 коментара:
:( Не се давам, ама това не ми пречи да тъна в едно безпределно отчаяние, като става въпрос за подобни работи. Просто това, че не съм се дала, не намалява бройката на зомбитата, малоумниците, идиотите, параграф22-бюрократите и т.н. нито на йота.
аз вече втора година бере ядове с един лаптоп от Тенмаркет и тия дни трябва пак да го рекламирам, докато е в гаранция, и не ми се ходи като знам к,ви нерви ще късам...пак...Позната история.
Док не се даде,не описах и скандалите,ама те бяха задължителни!
Аз не разбрах нещо. Всяка стока се пробва още в магазина, не го ли видяха, че не тръгва?
Аз така с икупих Нокия Х73 . Знаеха, че е дефектен, но се разбра после. Не е само в Техномаркет. Мислят ни за тъпи.
Ще ни мислят за тъпи ако сме такива!
Мария,хубаво си се сетила за Комисията/КЗП/.Аз също така се преборвам със сурогатите и дефектните стоки ,с които ни заливат.Убедих се в едно-като чуят за тази Комисия и омекват като памук.Впрочем преди почти година се преборих така и с М-тел за един Сони-Ериксон с доказани 4 дефекта и поправки.Накрая за Нова година имах чисто нов и...вече здрав телефон.Обаче нервите и разправиите бяха доста.Ние почтените и възпитани хора си знаем задълженията и данъците,но малцина си знаят и устояват правата!
Алиса компа тръгна,но не можа да се инсталира Уиндоус. Хич!
Ами сама сте си виновна. Компютър не се купува от такива места. Купува се само от специализирани магазини и това е.
Аз също съм в приключение с Техномаркет с две развалени MP3-та. И мен се опитват да ме заблуждават, а някой път направо си ме лъжат, но за разлика от вашите случаи към мен се отнасят много любезно. Аз също съм любезна, но пък преди всяко посещение си чета закона и си звъня на комисията, за да съм добре "подплатена". Ето какво се случи при мен:
Още охраната на входа се опита да ме отпрати, защото ми била изтекла 6-месечната гаранция... Е да,да, ама не! По закон тя е 2 години и изобщо не ме засяга колко пише на лисчето, дадено ми от тях. Като влезах в магазина, попитах за управителя. Щом чу да му цитирам членове от Закона за защита на потребителите изобщо не се наложи да спорим относно гаранционен срок. (Всички продавачи си знаят, че издават незаконни гаранции.)Приеха рекламацията и казаха, че ги пращат към сервиза.
След около 3 седмици ми се обадиха. Казаха, че ще ми ги заменят с нови, само, че мен това не ме "устройва", защото съм убедена, че и новите ще са точно толкова "калпави", колкото и старите. И си поисках парите или както се изразява законодателят "възстановяване на сумата". Първоначално ми казаха, че няма как. След справка със закончето и консултация с комисията им се обадих и им казах, че отивам с писмена молба. На това нямаше как да възразят. Сега чакам резултат. Стискайте палци!!
Гаранцията на всяка стока е 2 години.
Имате право на избор дали да я поправят, заменят с нова или да ви възстановят сумата.
Ако не я поправят до 30 календарни дни са длъжни да я заменят с нова или да възстановят сумата.
Заявяването на желания начин може да стане и устно, но горещо препоръчвам писмената форма, тъй като другата е недоказуема...
Защитавайте правата си!
Законът, макр и с малко двусмислици, наистина защитава потребителите.
Хората от комисията са уникални професионалисти и личности и са винаги от огромна полза.
Не сте сами :)
Стискам палци.
Аз пък съм с компютър от Технополис, купен преди три години и не е правил проблеми до сега, за това не е гаранция, че като отидеш в специализиран магазин ще ти продадат качествена стока. Вече всичко извира от Китай. Скоро имах проблем със замяната на една кафемашина в Технополис и имах доста разправии и увъртания, но след сигнала в КЗП, който подадох ми я смениха на мига. Човек трябва да си търси и отстоява правата, дори и с малко нахалство.
Браво маце добре си ги подредила тея копелета.
Техномаркет е Супер
И аз да добавя нещо. Купих от Техномаркет малък телевизор за автомобил.Пробвахме го със консултанта и се оказа че от няколкото ефирни телевизиионни канала той хваща един този същия смешник(консултанта) ми обясни че това се дължи на металния покрив на зградата при което аз му повярвах защото е логично.Отивам си аз в къщи подарявам го на баща ми радост излиза той монтира си го в колата и изненада също като в магазина само КАНАЛ1 а БТВ и НОВА много зле.Понеже нашия блок прави сянка на тв сигнала тръгнахме да обикаляме из града да пробваме ама след малко ми писна и отидох в магазина и им го върнах.Като проблема ми беше че го бях взел за подарък и се получи неловко а и на лизинг и бях заплатил първоначална вноска.Евала на TBI прекратиха договора и ми върнаха парите.А от служители там разбрах вслед време ,че продават върнати рециклирани телевизори
:(
Много интересна информация, поздравления
Публикуване на коментар
Коментарите на хейтърите ще бъдат изтривани.