петък, 7 септември 2012 г.

Гигантската машина в Бургас през моят счупен фотоапарат

Наистина внушителен размер! 
Трябваше да се види това чудо.
Първо ще Ви покажа как премина съоражението на светофара:




Да минеш на червено пред толкова полицаи и свидетели и да не те спрат?
Ако аз бях с моята хондичка???
Карай, ще замълча тая дискриминация, ама кво като е огромен тоя ми ти товар?
Дори се движи без шофьор!
Ей го "шофьора", който управляваше платформата, крачейки след нея:



 Кво и беше опасното на тая кола не разбрах:



 Тези явно бяха добри професионалисти, защото проверяваха температурата на асфалта на око. Пипаха го:



И самата машинария ( между другото никога не бях виждала толкова гуми накуп - 240 броя ):
















Туй Volvo де се вре между шамарите?









Никой не забеляза зеленият самолет:



Та това е!
И накрая ще Ви покажа бележката, която оставих на сина когато ми сгъна компа, но ... кой да я види!





.

0 коментара:

Публикуване на коментар

:п :1а :2а :3а :4а :5а :6а :7а

Коментарите на хейтърите ще бъдат изтривани.