четвъртък, 23 юли 2009 г.

Подаръкът ми за Melisa

Melisa...
Не я познавах. Забелязах я в svejo.net. Харесвах постовете й.
Не съм я виждала никога. Но я "усещах". Докато четях онова, което публикуваше, за мен тя изглеждаше така:
С времето се сближихме. Аз й разказах за моите картини, показах й снимки на част от творбите и тя много ги хареса. Поощряваше ме да не спирам. Тогава реших да направя и нещо за нея. Оставих се пак да ме води усещането. Получи се това:


Направих картината, но... Не ми стигаше смелост да я изпратя. Не смеех, не знаех дали ще оправдая очакванията й и дали тя ще я хареса...


Междувременно ми хрумна и нова идея. Да й направя и нещо от кратуна. След няколко дни на размисъл, а после и на изработка, тя също беше готова...


И след още няколко седмици на колебание и неувереност от моя страна, в един топъл юлски ден, Мелиса най-после си получи подаръка...


Увери ме, че много й е харесало всичко. Вярвам й...


Вече действам доста по-смело. Дори имам и нови идеи. Но за тях някой друг път ще разкажа...

3 коментара:

Блага каза...

Чудесни са!

Анонимен каза...

Мерси Блага. И Мел ги хареса.

Melisa каза...

Благодаря ти! Това са едни от най-ценните подаръци, които съм получавала :)

Не спирай да твориш, не спирай да създаваш красота. Умееш го много добре :)

Публикуване на коментар

:п :1а :2а :3а :4а :5а :6а :7а

Коментарите на хейтърите ще бъдат изтривани.